باران آمد....

لبخند بارانی

گاهی باران همه ی دغدغه اش باغچه نیست...گاهی از غصه تنها شدنش میبارد ...!!!

باران ...

باران آمد
و نغمه هاي سرد زمستان را 
بر گونه هاي تب كرده ام سرود
باران آمد
و طرح لبخندم را 
جان دوباره اي بخشيد
دوباره باران
بر جاي جاي بودنم بارید

و سايه هاي مردد را
از پيشاني ام زدود
و چه باران زيباست
آنگاه كه ميبارد 
بر لاي لاي گرم دلتنگي
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

تنهای شیطون
ساعت13:28---30 مرداد 1392

باشه چشم این وبتم لینک کردم...ولی فعلا که فکر کنم همونطوری که فهمیدی وقتی ارد وبم میشی بعد چند ثانیه یه پیج دیگه میاد روش...
به مدیرای لوکس بلاگم پیغام دادم گفتم ولی فعلا کاری نکردن...
من با خون و جیگر این وبو به این درجه رسوندم این بی تفاوتیشونو میبینم لجم در میاد...
اگه تا چند روز دیگه درستش نکنن این وبو حذف میکنم دیگه وب داری نمیکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:باران , باران آمد , نغمه , سرد , زمستان , لبخند , سایه , زیبا , گرم,

] [ 15:25 ] [ محدثه ]

[ ]